Kad butu dar smagesni musu susiburimai ir nuolatos butu linxma, kad net veido raumenys nuo juoko skaudetu ir pilvai, stai kokius zaidimus galesim pazaisti. Jei kas turit kokiu ideju rasykit cia
Susipažinkime
Žaidimas tinka, kai reikia supažindinti daug svečių. Kiekvienas žaidėjas turi pasakyti savo vardą ir priderintą pravardę, pvz., Jurga spurga, Justas kopūstas ir pan. Žaidėjai stovi ratu, pirmasis prisistato, antrasis po jo turi pakartoti pirmojo vardą ir pravardę ir pasakyti savo. Trečiasis turi pakartoti pirmojo ir antrojo vardus ir pravardes ir prisistatyti pats ir t.t. Kad svečiai geriau įsimintų vardus galima pereiti keletą tokių ratų.
SUGEDĘS TELEFONAS
Visi susėda ratu, tarkim, prie stalo. Pirmas žaidėjas ką nors tyliai pasako į ausį savo kaimynui. Sis taip pat pašnibždomis išgirstą frazę perduoda savo kaimynui. Būtina sąlyga: išgirstos frazės negalima kartoti du kartus. Pranešimas perduodamas ratu, o galiausiai žinia pasiekia pirmąjį žaidėją, kuris garsiai pasako, ką išgirdo iš kaimyno, ir tai, ką pradžioje sakė pats. Paskui frazę galvoja kitas žaidėjas. Žaidžiama tol, kol pranešimą pasiunčia visi žaidėjai. Įdomus tiek pats procesas, tiek galutinis rezultatas.
ANGLIŠKA PANTOMIMA
Žaidėjų skaičius neribojamas, mažiausiai jų turi būti du. Žaisti galima tiek sėdint prie stalo, tiek susirinkus prie laužo. Žaidėjai pasidalija į dvi komandas. Viena komanda sugalvoja žodį, kita išrenka žaidėją, kuriam kas nors iš pirmosios komandos į ausį pakužda sugalvotąjį žodį. Antrosios komandos atstovas judesiais, gestais, mimika "vaizduoja" išgirstąjį žodį, kurį jo komanda turi atspėti. Į siūlomus variantus "aktorius" reaguoja purtydamas galvą arba pritariamai linkčiodamas.
Laiką, per kurį žodis turi būti atspėtas, reikia apriboti iš anksto. Dažniausiai skiriama viena minutė. Paskui komandos pasikeičia vaidmenimis. Žaidimas bus sudėtingesnis, jeigu, atsižvelgiant į žaidėjų pomėgius, atspėti reikės ne atskirus žodžius, o dainų, filmų pavadinimus ar pan.
DĖMESIO! KAS SKRENDA?
Žaidžia mažiausiai du žaidėjai. Burtais arba skaičiuote išrenkamas žaidimo vedėjas. Jis sako: "Lėktuvas skrenda" - ir pakelia rankas. Visi daro tą patį. Paskui vedėjas nurodo paukščius, vabzdžius,
skraidančius daiktus (balandis skrenda, balionas skrenda, varna skrenda ir 1.1.) - visi kelia rankas.
Įsitikinęs, kad žaidimo dalyviai prarado budrumą, vedėjas pradeda juos klaidinti sakydamas: "Karvė skrenda", "Traukinys skrenda", "Asilas skrenda" ir t. t. Žinoma, tokiais atvejais rankų kelti nereikia. Suklydusiam žaidėjui skiriamas baudos taškas. Laimi tas, kuris surenka mažiausiai baudos taškų.
ASOCIACIJOS
Žaidėjų skaičius neribojamas, galima netgi žaisti vienam. Žaidžiama ir prie stalo, ir vasarnamio terasoje, ir prie laužo, ir traukinyje. Pirmiausia reikia išsirinkti teisėją - žmogų, geriausiai išmanantį kalbos dalykus.
Žaidimo dalyviai susėda ratu (ant kilimo, žolytės, smėlio, aplink stalą). Vienas pasako žodį - bet kokį pirmiausia į galvą atėjusį daiktavardį. Žaidėjas iš kairės per 5 sekundes turi pasakyti žodį, kuris asocijuojasi su ką tik pasakytuoju.Tada trečias žaidėjas greitai pasako žodį, kuris asocijuojasi su antruoju, ir t. t. Pavyzdžiui: Kiaušinis Trynys (kiaušinio) Dažai (trynys geltonas) Siena (sieną dažo dažais) Apmušalai (klijuoja ant sienos) Klijai (apmušalams klijuoti) Popierius (kaip ir klijai, reikalingas įvairiems darbeliams atlikti) Medis (iš jų daromas popierius) Miškas (medžiai auga miške) Ir t. t.
Žaidėjui pasakius, teisėjo nuomone, netinkantį žodį, privalu paaiškinti, kodėl kilo būtent šitokia asociacija. Negalint paaiškinti, žodis atmetamas, o žaidėjas turi pasitraukti iš žaidimo. Taip pat iškrenta kiekvienas, uždelsęs pasakyti asociatyvų žodį. Laimi tas, kuris iš žaidimo iškrenta paskutinis.
Advokatas
Prie stalo sėdi maždaug 10 žmonių. Įsipilama gėrimo į taureles. Tada kiekvienas asmuo turi po savo advokatą, jam iš dešinės. Kai bet kuris svetys pasako kito vardą, ji turi apginti jo advokatas. Pvz. Dabar geria Jonas. Jonui iš dešinės žmogus sako, ne, Jonas negeria, o geria pvz., Juozas. Tuomet Juozą gina jo advokatas iš dešinės. Žaidžiama kol kas nors susipainioja ką ir kada reikia ginti. Tada susipainiojusiajam reikia išgerti.
ALUS
Visi paima po bokalą alaus. Tas, kas pirmasis išbėga nusičiurkšti, atneša dar alaus sau ir kitiems. Žaidžiama tol, kol baigiasi pinigai.
Girtas suomis
Sėdi 5-iese, išgeria 5 butelius Finlandijos. Tada vienas eina slėptis. Kiti turi atspėti, kuris pasislėpė. Jie gali tarpusavyje pasitarti.
Sėdi 4-iese, išgeria dar 4 butelius Finlandijos. Vienas eina slėptis, kiti turi atspėti, kuris pasislėpė. Jie gali tarpusavyje pasitarti.
Sėdi trise, išgeria dar 3 butelius. Finlandijos. Vienas eina slėptis, kiti turi atspėti, kuris pasislėpė. Jie gali tarpusavyje pasitarti.
Sėdi dviese, išgeria dar 2 butelius Finlandijos. Vienas eina slėptis, kitas turi atspėti, kuris pasislėpė.
Sėdi vienas, išgeria dar 1 butelį Finlandijos. Tada eina slėptis ir turi atspėti, kas pasislėpė. Blogiausia tai, kad jis nebeturi su kuo pasitarti.
Meska atejo
Klasikinis žaidimas iš pinigų. Visi sėdi su taurelėmis. Kiekvienas įsipila degtinės ir šalia taurelės padeda baksą, eurą ar pan. (ko ir kiek susitarta). Išgeria. Vedantysis praneša: Meška atėjo!. Visi lenda po stalu. Vedantysis praneša: Meška nuėjo!. Visi išlenda iš po stalo, vėl įsipila, pasideda banknotą, išgeria. Vedantysis vėl: Meška atėjo!. Visi vėl lenda po stalu... Tai tęsiasi tol, kol iš po stalo išlenda vienintelis žaidėjas. Jis susirenka pinigus ir išeina. Kiti lieka miegoti po stalu.
Po lašiuką
Ratu perduodama stiklinė, ir kiekvienas įpila tenai truputį vynelio. Kurio rankoje stiklinė prisipildo, tas išgeria. Žaidžiama tol, kol baigiasi vynas, pinigai, arba iškrinta žaidėjai...
RUDA MEŠKA
Dviese nerekomenduojamas. Į didelį dubenį pripilama šampano, aplink susėda dalyviai. Kiekvienas iš eilės pasisemia taurelę šampano, išgeria. Tuomet įsipila konjako ir išpila jį į dubenį. Kai skystis dubenyje paruduoja, vedantysis sako: Rudoji meška atėjo!. Tada daroma atvirkščiai: išgėrus iš dubens pasemtą konjako taurelę, ten įpilama šampano. Kai skystis pagelsta, vedantysis sako: Rudoji meška nuėjo!. Tuomet vėl pereinama prie konjako. Mažai kas matė nueinant rudąją mešką...
Gaidziu pestynes
Viduryje nubrėžiamas ratas. Į jį atsistoja du vaikinai. Kiekvienas turi stovėti ant vienos kojos, o kitą sulenkęs, kaip gaidelis. Stovėdami tokia poza turi išstumti viens kitą iš už rato ribų.
Poza
Visi sugalvoja kažkokią pozą ir sustingsta. Vienas žaidėjas turi gerai įsižiūrėti ir išeiti į kitą kambarį. Tuo metu žaidėjai kiekvienas kažką pakeičia. Grįžęs žaidėjas turi atkurti jų pozas. Tas, kurio pozą jis atkuria taisyklingiausiai, lieka jo vietoje kitam žaidimui.
Respect
Kas turi problemu su generatoriu ?( uzrudyja pastoviai nes stovi daznai) kaip sprendėt problema? Generas naujas metu senumo . Parasykit el. pašta gvidasno@inbox.lt